UPDATDE!!

Hej!
Först och främst; Jag ber så sjukt mycket om ursärkt för att jag inte har bloggat på ganska länge.. :(
Men ja, det har hänt ganska mycket sedan sist som jag tänkt berätta nu..
 
Vi har inte haft det jättelungt hemma sedan vi flyttade hit om man säger så, det har hela tiden från dag 1 varit ganska dälig stämmnig mellan oss hemma.. Det är jättesorgligt men nu har mamma och hennes sambo Nikita bestämt sig för att skillja sig...
Om vi bara hade vetat om det innan vi flyttade så hade ju allt varit mycket lättare.
 
Jag har inte velat blogga under denna tid för jag har mått almänt dåligt, plus att jag har haft väldigt mycket att göra i skolan. Jag har ett musikorov på måndag och ett superstort historiaprov på nästa torsdag som är jättesvårt!
 
 
Så nu, till de goda nyheterna! Jag och Mamma kommer flytta tillbaka till Karlstad till sommmaren!!!! Jag är verkligen sååååå glad över detta och det ska bli så roligt att komma tillbaka till världens underbaraste personer igen. Till alla er som kan känna på sig att jag pratar om dig, JAG ÄLSKAR DIG!<3
 
Har det så bra nu, och ta hand om er!
Puss, hej!
 
<3
1 änni:

skriven

du är stark gumman,
allt ordnar sig ska du se, ska bli så skönt att få tillbaka min mois i karlstad!! (:❀

Svar: Du är också så sjukt stark vännen, love u ❤️
Moa Adamsson

Kommentera här: